Natuurlijk gezond met Rineke - Vereniging Homeopathie Spring naar content

Natuurlijk gezond met Rineke

Rineke Dijkinga woont samen met haar man Jan in het prachtige Groningse Sellingen. Rineke is gek op koken, wandelen, de natuur, haar hondje Tanka en al hun andere huisdieren.

De mooie natuur en het landschap zijn voor haar een grote inspiratiebron voor nieuwe boeken, lezingen, recepten en productontwikkeling. Daarnaast zijn het Heerlijk Westerwolds Land en het concept PUUR Westerwolde die haar volop inspireren. Ze maakt bovendien regelmatig een You Tube filmpje om haar inspiratie, enthousiasme en kennis te delen met andere mensen.

Voor de Vereniging Homeopathie schrijft Rineke regelmatig mooie artikelen over gezonde voeding, homeopathie en andere manieren om natuurlijk gezond te blijven.

Darmen zijn de basis van onze gezondheid

Gelukkig voor de natuur wordt het half november eindelijk écht herfst. Ons land ligt er verlaten bij. De laatste oogst, van prachtige zonnebloempitten, vond een paar weken geleden plaats.

Rineke Dijkinga

Biologische BloembollenHelp je mee om
de natuur én de Vereniging Homeopathie te steunen?

Koop dan deze biologische bloembollen!

Meer info en bestellen >