Giftenactie 2024: Doneer en win een Luxe Theepakket t.w.v. € 80,-!

De Vereniging Homeopathie zet zich in voor een betere positie van homeopathie. Door informatie te verschaffen over homeopathie, maar ook door overleg te voeren met de politiek en verzekeraars, onderzoek te financieren en heel veel andere activiteiten. Daarbij hebben we jouw steun keihard nodig.

Doe nu mee met onze giftenactie en maak kans op een Luxe Theepakket van Simon Lévelt t.w.v. € 80,-!

Het pakket bestaat onder andere uit diverse soorten biologische thee en lekkernijen en twee ‘Tea for One’ theepotjes.

Doneer en win een luxe theepakket

Bovendien zijn er nog vijf troostprijzen te winnen, te weten een thee- en chocoladepakket ter waarde van € 17,95.

Zo maak je kans:

Maak nu een gift over naar IBAN nummer  NL39TRIO 0788 8631 85 t.n.v. Vereniging Homeopathie te Amsterdam (onder vermelding van ‘gift’ en je lidnummer). Daarmee steun je niet alleen het werk van de vereniging, maar maak je bovendien kans op de hoofdprijs: een Luxe Theepakket van Simon Lévelt t.w.v. € 80 of één van de vijf troostprijzen!

De hoogte van de donatie is niet van invloed op de winkans.
Na 1 augustus 2024 worden de winnaars getrokken. Zij krijgen uiterlijk 31 augustus 2024 schriftelijk bericht.

Via de volgende link kun je ook gemakkelijk online doneren:

Alvast hartelijk dank voor je gift!