Homeopathie op de Negenmaandenbeurs (RAI Amsterdam)

Homeopathie op de NegenmaandenbeursVan 14 t/m 17 februari 2024 kun je weer heerlijk shoppen, genieten en van alles proberen tijdens de Negenmaandenbeurs. De baby-en zwangerschapsbeurs die je als (aanstaande) ouder niet mag missen!

De Nederlandse Vereniging van Klassiek Homeopaten (NVKH) is op de beurs aanwezig om (aanstaande) ouders informatie te geven over de rol die homeopathie kan spelen bij zwangerschap, geboorte en baby’s.

Gratis Homeopathiewijzer Zwanger & Kind

De Vereniging Homeopathie doet hier graag aan mee en heeft voor aanstaande en kersverse ouders gratis Homeopathiewijzers Zwanger & Kind t.w.v. € 4,95 beschikbaar gesteld. Je kunt dit handige boekje bij de Nederlandse Vereniging Klassieke Homeopathie, standnummer 10.605 ophalen! Een boekje boordevol informatie over veel voorkomende kwaaltjes, zoals ochtendmisselijkheid, vermoeidheid, emotionele klachten, darmkrampjes, borstvoedingsproblemen, slaapproblemen, verkoudheid, luieruitslag, allergieën en eczeem.

De Negenmaandenbeurs in Amsterdam

De Negenmaandenbeurs vindt plaats van 14 t/m 17 februari 2024 in de RAI Amsterdam. Je kunt er volop informatie en inspiratie vinden over: verzorging, voeding, gezondheid, inrichting van de kinderkamer, leerzaam speelgoed, veiligheid, vervoer en nu dus ook over homeopathie, voor een natuurlijke gezondheidszorg.

Datum:

14 t/m 17 februari 2024

Tijd:

Woensdag 14-2:  van 11:00 – 18:00 uur
Donderdag 15-2: van 11:00 – 21:00 uur
Vrijdag 16-2:       van 11:00 – 21:00 uur
Zaterdag 17-2:    van 10:00 – 18:00 uur

Locatie:

RAI Amsterdam
Europaplein 24
1078 GZ Amsterdam

Tickets en meer informatie: