10 t/m 16 april 2024: Week van de Homeopathie

10 t/m 16 april: Week van de Homeopathie

Ieder jaar vindt van 10 t/m 16 april de Week van de Homeopathie plaats, ter nagedachtenis aan de geboortedag van de grondlegger van de klassieke homeopathie, Samuel Hahnemann.

We laten je tijdens deze week graag kennismaken met homeopathie en informeren je graag over hoe deze mooie geneeskunde kan bijdragen aan jouw gezondheid.

Thema: Puberteit

Dit jaar staat tijdens de Week van de Homeopathie het thema Puberteit centraal.

Homeopathie kan bij veel klachten die met de puberteit te maken hebben een positieve rol spelen. Homeopathie werkt op het zelfherstellend vermogen van het lichaam. Een homeopaat kijkt niet alleen naar de symptomen, maar naar de mens in zijn geheel, en zoekt daarbij een passend homeopathisch middel.

Op onze website lees je tal van artikelen over de puberteit, en hoe homeopathie daarbij een rol kan spelen.

Niet alleen bij mensen kan de puberteit problemen geven. Ook dieren kunnen hun specifieke problemen hebben die te maken hebben met de puberteit. Gelukkig kan een homeopathische behandeling ook bij dieren een mooi resultaat geven. Je leest er alles over op onze website.

Gratis mini-consulten

Tijdens de Week van de Homeopathie kun je ook weer een gratis mini-consult boeken bij een homeopaat. Het loopt hard met de boekingen, dus grijp je kans en stel je gezondheidsvragen aan een erkende homeopaat!