9-3: Presentatie: Afvallen zonder honger met o.a. Homeopathie (Laren) - Vereniging Homeopathie Skip to content

9-3: Presentatie: Afvallen zonder honger met o.a. Homeopathie (Laren)

09/03/2020

AfvallenOp maandag 9 maart geeft Nathalie Parmentier de lezing ‘Afvallen zonder honger dieet met Homeopathische behandeling, planten en voedingssupplementen’.

Afvallen is niet alleen een kwestie van bewegen en calorieën: er zijn meer factoren die daarop invloed hebben zoals stress, slaapgebrek, of gewoon uw eigen ‘constitutie’ die zorgt dat u meer voorraad maakt dan u zou willen…

Homeopathie kan daarbij helpen, samen met planten, voedingssupplementen en een gezonde voeding die u lang kunt houden zodat u geen tekort krijgt en uw lichaam juist niet de neiging heeft om nog meer voorraad te maken!

Er is een aantal planten en voedingssupplementen die u daarbij kunnen helpen, met name als u een tekort aan vitaminen en mineralen, lichte insulineresistentie, trage schildklier, pre burn-out, hormonale disbalans met name na een zwangerschap of bij de menopauze of erfelijke factoren hebt. En het is belangrijk om dit te behandelen voordat het ernstiger wordt!

De kosten voor deze presentatie bedragen € 15,-.

Datum:
Maandag 9/3/2020

Tijd:
Van 14:00 tot 15:30 uur

Locatie:
Homeopathie Laren
Nathalie Parmentier
Zevenenderdrift 19
1251RA Laren (NH)

Meer weten : kijk op www.homeopathielaren.nl
Graag van tevoren aanmelden op klassiekehomeopathie@xs4all.nl

Maximaal 8 deelnemers.