18-03: Open dag 'Opleiding Klassieke Homeopathie' (1-jarig en 4-jarig) (Nijmegen) - Vereniging Homeopathie Spring naar content

18-03: Open dag ‘Opleiding Klassieke Homeopathie’ (1-jarig en 4-jarig) (Nijmegen)

18/03/2023

Je volgt diverse interessante korte colleges over genezing, over homeopathie en meer. Hiermee krijg je een indruk van de vakken aan de Opleiding Homeopathie en maak je kennis met de docenten. Je zult onze bezieling voor het vak én wat je kan met dit prachtige beroep zelf gaan ervaren. Ook is er de gelegenheid om met studenten kennis te maken en is er ruimte voor vragen en uitwisseling. Je kunt zo de sfeer proeven en je een goed beeld vormen van de opleiding Klassieke Homeopathie die in september 2023 van start gaat.

Datum:

18 maart

Tijdstip:

09.45-14.30 uur

Locatie:

Auryn Integratieve Geneeskunde 1-jarige opleiding Acute Homeopathie 4-jarige opleiding tot Klassiek Homeopaat (therapeut)Groesbeekseweg 96Nijmegen

Kosten:

Deelname aan de Opendag is gratis. We horen wel graag van tevoren met hoeveel personen je komt.

Website:

www.auryn.nu/opleiding-homeopathie/opendag-2023/

Aanmelden:

Aanmelden kan via onze website of via de mail:Auryn.geneeskunde@gmail.com

Bijzonderheden:

Wat maakt onze opleiding bijzonder:We zijn een kleine opleiding met een groot samenhorigheidsgevoel en veel persoonlijke aandacht.Alle vakken tijdens de studie zijn met elkaar verweven. We leren je op de opleiding de lichamelijke ongemakken van de mens als ook zijn psychisch-emotionele toestand in samenhang met elkaar te zien: écht holistisch inzicht.Vanaf jaar 1 leer je al om acute klachten zelf met homeopathie te kunnen verhelpen. In onze eigen stagepraktijk word je vanaf het begin stap voor stap het vak in gebracht. Ook als therapeut word je al vanaf het eerste jaar getraind, steeds ook door zelf actief te oefenen.Na 4 jaar ben je goed toegerust om je praktijk als klassiek homeopaat te starten en kun je je aanmelden bij een beroepsvereniging.