Spring naar content

10-06: Cursus Zelf aan de slag met homeopathie (Heemstede)

10/06/2023

Juist in acute situaties, zoals bij verwonding, verstuiking, wagenziekte etc. werkt homeopathie vaak heel snel en doeltreffend. Hoewel het belangrijk om het juiste middel te kiezen, is een uitgebreide anamnese dan niet nodig. Het is iets dat je zelf kan leren.In de cursus 'Zelf aan de slag met Homeopathie' van drie avonden of één dag leer je hoe je die keuze maakt. De cursus begint met een algemeen deel over wat homeopathie is, de verschillende EHBO middelen worden besproken en het boek dat je bij de cursus kunt aanschaffen wordt toegelicht. Daarna maken we aan de hand van voorbeelden gezamenlijk een keuze uit de 37 middelen die in de Homeopathische EHBO-kit zitten. Dit stuk van de cursus wordt altijd erg gewaardeerd omdat je hierdoor een beter idee krijgt hoe je onderscheid maakt tussen de middelen.De cursus wordt gegeven aan kleine groepen, zodat er voor iedereen tijd is voor vragen.

Datum:

10 juni

Tijdstip:

10:00 - 16:30 uur

Locatie:

De Nieuwe LenteRaadhuisstraat 56a2101 HH Heemstede

Kosten:

€ 85,-

Aanmelden:

vooraf aanmelden verplichttelefoon: 06 16 954 331email: info@jolandevelgersdijk.nl

Website:

jolandevelgersdijk.nl/voor-wie/cursus