06-01: Eendaagse cursus EHBO met homeopathie in de kerstvakantie (Nijmegen) - Vereniging Homeopathie Spring naar content

06-01: Eendaagse cursus EHBO met homeopathie in de kerstvakantie (Nijmegen)

06/01/2023

Met de cursus Homeopathie van AURYN leer je EHBO situaties oplossen met Homeopathie. Denk aan situaties zoals ongevallen en verwondingen, brandwonden, beten en steken van insecten, reisziekte. Kleine sportblessures verhelpen zoals verzwikkingen. Aan de hand van voorbeelden leer je op praktische wijze wat homeopathie is, hoe het werkt en hoe de geneesmiddelen toegepast kunnen worden. En het mooie is: Homeopathische geneesmiddelen stimuleren op milde, natuurlijke wijze het zelfgenezend vermogen. Voor wie is deze EHBO-cursus geschikt?Therapeuten, ouders, alle mensen die in de zorg werken, pedagogisch medewerkers. Kortom, eigenlijk is het voor iedereen een uitstekende gelegenheid om nader kennis te maken met Homeopathie en om te leren het zelf toe te passen in eerste hulp situaties.

Datum:

Vrijdag 6 januari 2023 (in de kerstvakantie)

Tijdstip:

09.30-16.15 uur

Locatie:

Auryn Integratieve Geneeskunde Opleiding Klassieke Homeopathie Groesbeekseweg 966524DJ Nijmegen

Kosten:

€197,00 p.p.

Website:

www.auryn.nu/cursus-ehbo/

Aanmelden:

Inschrijven kan tot 30 december 2022 via de website of via ons email adres auryn.geneeskunde@gmail.com. Hier kun je ook terecht voor meer informatie. Je kunt ook bellen met onze docent Merel Kolderie: 06-29898759